we belong together

heeeeeej!! hoppas ni mår bra, det gör jag. idag har jag verkligen inte orkat göra något, är så jävla seeg och det var så himla kallt så man kan ju inte ligga ute å sola. a men vad gör jag då? jag tittar på unga mödrar och äter gammla godisar och och och.....och jag har fixat min "anslutning till mobilen" !!! gal1 najs va. så nu kommer två mobilbilder på mig och min kära vän nikk. detta innebär kanske mer bilder till bloggen :)

gal1 ko och vad gör du nikki? flörtar, porrblicken!!!

vi ska vara allra bästa bästa vänner, bästa vänner så som vänner känner för att vi ska vara.. blabla!! (här ser man lite av min rödhet som jag nämde här i bloggen, hahaha) 

 

emiliaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0