Måndag och sjuk

jag ligger inför döden, jag är typ den töntigaste lipsillen på den här sidan av jorden. Av minsta lilla får jag ont, jag gråter och gråter. Varför? jag vet inte. Är väl sjuk eller något, som sagt så ligger jag inför döden. Idag då jag har varit i stan med nikki, vi sprang i affärer köpte fina underkläder och hade jävligt kul. Vi solade solarium, nikki spydde av solsting, på konsum köper jag en hel enliters tropicana juice, drog hem. Nu är jag här, herrejävlar vad mesig jag är. Jag har frossa, feber, ont i halsen. När kom detta? på en kall äcklig ful gammal slbuss. Fan vad jag fryser, nu ska jag sova. Om jag dör? vem vill ha min tandblekning på fredag?

kram emilia


hahahahah heeeeääj duuuh

Bästa vännen ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh nu blev jag väldigt avundsjuk på ditt hår tjejen!

Berätta om allt som har med det att göra. Färg,schampo,balsam,borste. Vad som! :)

2010-06-02 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0