CANNES 2010

okej nu har jag typ sovit hela dagen. är fortfarande gal1 trött. vet inte varför...

MEN nu tänkte jag berätta lite om cannes. det var asnajs. gick runt på stan på dagarna och shoppade och spanade fransmän. det är sjukt mycket folk där nu eftersom det är filmfestival. SÅG DU NÅGRA KÄNDISAR DÅ? typ vanligaste frågan jag får när jag kommer hem därifrån (var där förra året också). och jag gick förbi victoria's secret modellen karolína kurkóva, fast jag vet inte ens om det är coolt? haha. är så långt ifrån kändiskåt man kan komma...vad annars? låg och sola vid poolen en dag. annars var jag mest på jakt efter en balklänning. i fyra dagar letade jag som en galning. hittade ingen. 45 minuter innan vår taxi från hotellet skulle gå till flygplatsen den femte dagen är det klart att jag hittade inte bara en utan TVÅ balklänningar...så jävla typiskt mig så att det inte är sant!! dom hänger nu i min garderob...annars var det bara allmänt chill att vara borta från sverige ett tag!
bilderna får tala för sig själva:











puhhh, det där tog lite tid att ladda upp!

just nu sitter jag och äter italienska jordgubbar, ASSÅ NI FATTAR INTE HUR MÅNGA SKÄMT JAG JUST KOM PÅ OM ITALIENARE OCH JORDGUBBAR! haha

ciao

molly

Kommentarer
Postat av: olivia

sjukt härliga bilder, och dom på dig va grymt fina!

2010-05-24 @ 22:03:29
URL: http://olivis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0