glassigt

HÄÄJ BLOGGÄÄÄN!!
jag kom hem från france i tisdags men har inte kunnat blogga eftersom min jävla bajs hor dator har blivit sönder spammad efter att jag använde ett internet i cannes, fett lame...så nu måste jag sitta på mina mammas dator som är från stenåldern, den har inte ens msn..
aja idag har jag varit i skolan (!!!!), och juste VIKTIGASTE jag hade shorts för första gången i sverige år 2010 (förutom på träningarna), GAL1 najsss!!
efter skolan gick jag och min beestis anna till forum för att hitta ett par skor som jag kan ha på balen. hittade ett par. köpte dom inte. men en del annat fick jag med hem...ibland undrar jag hur jag lyckas?
IMORGON ÄR DET FREDAG!!!! TAGGGAAAA, driver men det suger verkligen att jag inte har några planer inför 2morrow....eller jo KANSKE vara med min frieend alva innan hennes träning, men sen liksom? ahhhh, EMILIA KOM HIT!!

just nu sitter jag och lyssnar på mange schmidt...han är tung mm (ha-ha)

här kommer två bilder på mig och the old ball and chain (anna):

jag köpte min converse i frankrike (clownfötterna till höger är mina ja) och jag har redan lyckats få något som ser oroväckande mycket ut som bajs på dom...bra molly.

och den här fina bilden tog vi igår ♥ (från 7an, då jag var brrroowniettt)

JAG ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKET ANNA, UTAN DIG SKULLE JAG INTE VARA DEN JAG ÄR IDAG OCH JAG ÄR DIG EVIGT TACKSAM FÖR ATT DU ÄR DU, min allra bästaste vän i typ 100 år ♥ (lite fjorre-varning på texten, men då passar den ju till bilden..)

ciaooo

molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0