runaway

hej, just nu mår jag piss. är sur, irriterad, trött och allmänt otaggad på att flyga klockan 7 imorgonbitti...tur att man har så fina vänner som kommer och muntrar upp en!

idag har jag egentligen inte gjort ett jävla skit, ätit hamburgare till frukost, degat hemma med ella och anna, kollat på två skräckfilmer och bara varit allmänt seeg.

och imorgon bär det av till frankrike...måste börja packa och tvätta alla kläder...ahh jag är så jävla seg så jag kommer aldrig palla...det enda jag ser fram emot gällande morgondagen är typ att komma till arlanda och beställa en frappuccino från starbucks, kul.



tack för att ni gjorde mig dag utan att göra någonting, kommer sakna er ♥

molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0