i was made for you ♥

heej, alla take notice: JAG VAR VAKNADE INNAN TOLV IDAG!! *stolt*, kanske för att anna och ella väckte mig men ändå...
igår var vi i älta och hade det lite kul och idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra... måste iof packa eftersom jag åker 2morrow men jag oooorkar inte, kanske ska fika med frida eller vara med dom två bajskorvarna som ligger och tar upp min bäddsoffa just nu (anna&ella).

jjag orkar inte ladda upp massa bilder vid olika tillfällen så ni får dom flesta nu ist:











haha peddohand.... 

okej bildbomb, men aja, nu ska elloojj och jag ta min k00la moppe och köpa lite mat (är gal1 hungrig, för er som vill anteckna det)

ciaooo

molly

Ps. emilia jag kommer sakna dig gal1 mycket också!! jag ringer dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0