A Twist In My Story

heeeeeeeej (heeejheeejheeeej *eko*) jag har inte bloggat men molly har skrivit som en tokis, snygga outfits!! jag kom precis hem från en bra träning, hahaha molly mina shorts ;) fan va snyggt!!! idag har jag jobbat, kan dra det för er som inte läste min förra blogg att jag jobbar en dag i veckan på en frisörsalong. på lunchen sprang jag iväg och träffade denice, vi var i kungsträdgården och tog en fika! imorgon drar jag till falun och träffar hannah och mormor! blir där tills söndag wieeeee. Jag bjuder på bildeeer!! pusspådej från emiliaaaaaa


en av mina fantastiska miner bjuder jag på, schysst men kanske inte så ovanligt ;D

HAHAHA och i inlägget "TCE" sista bilden, vaaa i helvete gör jag där???? ramlar? WTF?? hahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0