roompaahh

assååå bajs, jag fattar inte hur man laddar upp youtube klipp på bloggen eftersom youtube har förnyats, jag ville ju visa bästa klippet. aaja nu får jag väl vara lite fag och "länka" till klippet istället.

http://www.youtube.com/watch?v=0MnqOWxTauk&feature=related

dom flesta har säkert redan sett det, det är nämligen inget mindre än reebok easytone reklamen! asså jag vill fan ha ett par sånna där skor! jag skulle döda för rumpan i slutet, haha, men ärligt den är sjukt jävla snygg!!! en sån ska jag fan skaffa mig till beach 2010...om jag orkar... men visst blir man helt galet sugen på att köpa skorna!?


ahh bilden suger, men kolla klippet så ser niii!!

molly


Kommentarer
Postat av: karoline

Du måste trycka där det står: innbygg. eller capita. och da får du opp HTML linken.

under videoklippet!

och du molly, Var köpte du din väska på det bild i inlägget nedan:)

2010-05-11 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0