I'd rather be with you ♥

alåå folks!
har precis kommit hem från lite forum-häng (ja jag vet att jag är FÖR k00l), med mina fina vänner alva och ellen.
jag gjorde fan ett tappert försök att mobilblogga idag!! det gick åt helvete som ni kanske förstår...men jag tog iaf lite bilder idag innan mitt mobilbatteri dog:

@ våran gal1 roliga svenska lektion...

[email protected]

bästaste

f1 k00l

bara för dig aron haha...

sådär nu ska jag plugga lite (woho), sen blir det nog ngt mer inlägg senare ikväll!

ciaoo

molly

Ps. förlåt för att bilderna är skit, men min mobil kamera är sjukt jävla fattig asså!!

Kommentarer
Postat av: stine

haha :D så roligt ut!

hoppas at ni kan visa lita outfit och ha en frågestund:)

2010-05-10 @ 19:57:30
Postat av: ELLEN

idag var grymt molleeeeeeeey! :D det gör vi om, snart! <3

2010-05-10 @ 20:08:40
URL: http://ellendenise.devote.se
Postat av: Den gal1 k00la yared

Hahahahahaha Molly... Gears of war? Du är ju helt slut ;PppPPPPpp

2010-05-10 @ 20:18:36
Postat av: Alvaaaaa

WOHOOOO vad jag är duktig på att kommentera faktiskt!! :D hehe ville vara säga att vissa av bilderna verkligen var gal1 snygga hörru.. <3

2010-05-10 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0