Sol och gratiskonsert med lama artister = soMMAr

HäjÄ bloggiiischen!!!! hoppas alla mår toppen :) har inte orkat blogga, har inget att blogga om, och om ni inte skriver vad jag ska blogga om blir de sällan upptaderingar. ikväll ska jag på rix fm, haha daaaaarin!! ska fan kirra atografen. ja ska ta med mig kameran så hoppas ja att de dyker upp bilder här. imorgon ska jag träna sen vara med mollsan, vi ska grilla med folk och myyyyyyy(Y)sa och sen på söndag är de firande av min vän erika i klassen!! kuuuuuuul helg. sola nu, blekisar!

Emiliaaaa

Kommentarer
Postat av: Bajs

BajsKorv :)

2010-05-22 @ 01:39:35
Postat av: olivia

fan va härligt, jag vill också gå på rixfm-festival!

2010-05-22 @ 13:36:35
URL: http://olivis.devote.se
Postat av: Anonym

gillar er blogg tjejoooor, den är gryym (Y) men mer bilder och typ outfit bilder osv voree naajs!! ;)

2010-05-22 @ 19:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0