reverse cowgirl

OKEJ, jag gav upp det där med att försöka plugga, trodde ngn helt ärligt att jag skulle klara det? haha inte jag iaf!

idag var jag med ellllloohahh (för er som missade det í mitt förra inlägg), vi fikade och pluggade, och shoppade, eller gick in i några affärer. fick inte med mig något hem, eller jo ett par trosor från gina (ni kan ju anteckna det). asså det måste det vara det tråkigaste att lägga ner pengar på! underkläder dvs. kostar gal1 mycket!!!

fyfan va tråkiga inlägg jag langar ikväll...

jag och foodlover för ett tag sen...

ciaoo 

molly

BTW, VART IN I HELVETE ÄR ALLA!? FINNS DET INGET SOM KAN VARA LIKA PATETISK SOM JAG OCH HÄNGA PÅ FB DENNA HÄRLIGA LÖRDAGSKVÄLL?!

Kommentarer
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

fin bild!:)

2010-05-30 @ 16:49:10
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0