Om du var här

Hoola på er guapas, min spanska kommer fram lite då och då. men mitt betyg ska vi inte snacka om, heheheheHEe. halv åtta hos mig är ju superduper kul. imorgon har jag nationella, det blir ju.. kul. saknar dig molly, när ska vi sesss?? och ni över hundra läsare, kan ni bara skriva vad ni vill att vi ska blogga om? skriv frågor, vad som helst! / Emilia

just nu:
äter jag hallon och blåbär + massvis med socker! och tittar på halv åtta hos mig
för ett dygn sedan gjorde jag följande: snyftade jag för mig själv för att jag inte fått vara med på träningen för mamma.
för 12 timmar sedan gjorde jag följande: vaknade jag nästan precis av ett urgulligt sms
den senaste låten jag lyssnade på var: utan dina andetag med kent
jag var senast irriterad på: en otroligt irriterande tjej som älskar att lägga sig i saker hon inte har å göra med och hittar på egna kommentarer och försöker men allt blir fel.
mitt senaste sms kom från: g2 skolan, de stod att "imorgon kommer årskurs åtta från ösby? (eller något) och ja kolla våran skola, kom i tid och uppför er"
imorgon ska jag: ha frisör och skriva prov till sen eftermiddag, bläää(ääÄ)
idag ska jag: vänta på ett samtal och sen sova tidigt, och äta tre bananer
idag ska jag inte: kolla onödiga men roliga youtube klipp tills kl tolv

Kommentarer
Postat av: anonym

gud vilka fina bilder det va på dig högst upp på bloggen då emilia! kunde inte låta bli att fastna å titta på dem ett tag :D ;)

2010-05-10 @ 20:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0