nyyy blogg

ALlåå!! nu har vi gett oss på att blogga tillsammans...kan kanske bli kul, vi får se! något vi vet är att det här kommer bli en av sveriges mest oseriösa bloggar, men vem bryr sig? inte vi iallafall.
inte för att det kanske är så många som bryr sig men här kommer iallafall lite om oss:

jag heter molly och är född 94...egentligen fyfan va gay det känns att presentera oss såhär...aja jag bor i nacka och gör egentligen inget vettigt i mitt liv, iallafall inget som ingen annan i min ålder gör. tränar cheerleading på fritiden, reser och är med my underbara pollllarrrreeee. och juste jag hade en blogg förut men om ni vill kolla på den får ni ta reda på namnet själva! vad annars? jag går i 9an...fast det kan dom flesta nog lista ut...hmmm, nej jag har nog inget mer att säga! nu får magrutan (emilia) ta över och berätta lite om sig själv


asså wtf? vadå, alla bryr sig ju om våran blogg. och vadå molly? reser? haha så ofta reser du ju inte? så att du kan de som "göra det på fritiden" men okej. hej på er! jag heter emilia och är född 93 och bor på ingarö, in the middle of nowhere. vilket kan vara jobbigt när jag och molly ska leka häst. jag tränar cheerleading och umgås med vänner. går första året på gymnasiet och har valt frisörlinjen och har kul på dagarna, men jag ska bli polis när jag blir stor! vi har suttit hela dagen och kvällen och försökt komma på namn till denna blogg, men det fick bli det här namnet för alla är ju upptagna. lamt.. menmen första inägget, check!

   
 
sådär här har ni oss! gal1 charmiga tjejer är vad vi är!

Ps. headern är fortfarande under konstruktion...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0