jag hatar att jag älskar dig

asså wtf? vad är egentligen grejen med att man ska nationella i no? idag hade jag labb-nationella eller vafan man ska kalla det...HAHA säger jag bara.

nu sitter jag hemma i mitt lilla rum och lyssnar på musik! för så k00l är jag.

hmmmm...jadu vad ska man skriva nu då? vad händer ikväll kanske? först ska jag på trääning! måste tagga nu för fan har varit så jävla seg dom senaste träningarna men jag har ju saknat magrutan (emilia) som har varit sjuk...efter träningen ska jag ta en liten kvällsfika med emilia (haha jag vet "kvällsfika" haha, nu är vi fan riktiga bloggare emiliuus!) och sen kanske på någon fest i älta med mina brudar ella och anna...fast fan asså jag är sådär mitt i mellan, inte alls taggad på fest men orkar inte sitta hemma, riktigt väldigt jobbigt måste jag säga...

OH juste! egentligen tycker jag att det fjolligaste som finns är "dagens outfit" bilder, men eftersom det tydligen finns folk där ute som bryr sig om vad jag och emilia har på oss på dagarna så har jag fixat lite "outfit"-bilder från dagen och gårdagen:

igår hade jag denna feta outfit:


stickat från monki, jeansjacka (under) från MQ, fejskinn från h&m och klocka från thailand.

sjal från thailand och ringar från glitter.

och idag:

jeans (!) från weekday, vit tröja från odd molly, fejkskinn från h&m, väska från engla, klocka från thailand och ring från glitter.

haha och undeeer mina gal1 k00la brrilllzz från ray ban.


sjukt tråkiga bilder....får väl bjuda på de här från idag också för er som inte alls är intresserade av att veta vad jag har på mig på dagarna:







hahahha bajs vad fula vi är tjjejjor!! hahaha jag döör, men är man schtekarN så är man...älskar er ♥

molly


Kommentarer
Postat av: Denice

Ska du säga snyggis. Det var kul att träffa dig idag Emilia. Har saknat dig, tack för att du är en sån bra vän.

btw, älskar att du och Molly har börjat blogga wohoooo!!!!!!

2010-05-12 @ 16:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0