Idrottsdag

hej snyggos, jag är inte speciellt snygg nu alltså, så hiiimla röd. Helt gal1. Jag kanske laddar upp en film senare så får ni se, men inte klagar jag! har haft idrottsdag idag, jag padlade kajak och det var grymt fridfullt! har annars legat och sTekT bokstavligt talat på en brygga i skärgården. Härlig dag må ja säga!

Snart ska jag äta sen blir det av att träffa nikki, får se vad vi hittar på. kanske går en sväng eller sätter oss på min uteplats med en filt! titta gärna in på henne, min bästa vän om ni vill se vem jag har hängt ihop med i åratal snart. Hahaha rolig bild på mig kan man också hitta i dom närmsta inläggen, sök upp de om ni vill skratta (:

emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0