i väntan på prov och tandläkarbesök

Hej på er, läsare. sitter i skolan nu, jag har slutat men jag behöver sitta kvar. just nu väntar jag på att få göra nationella hördelen i engelska, var sjuk när den var så jag ska göra den nu. senare vid sex ska jag till tandis och försöka flörta till mig att bleka tänderna eftersom jag har en skada på en av mina framtänder (åkte pulka in i en kruka när jag var liten) haha! hoppas det går igenom, de skulle sitta super just nu. nikki hörde av sig till mig, bajje att jag inte har tid idag. måste hem direkt och jobba med kristendomen *pratar med tråkig/trött röst* nikki girl, saknar dig skriv gärna till mig när vi ska seeeees (molly med) i helgen kommer hannah till mig :D :D :D i'm a happy happy girl. Emilia!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0