hola

hej på er :) morsdag idag, vilket inte har firats speciellt mycket i min familj, firar man ens det mer än typ fikar nu för tiden? i alla fall, i helgen har jag varit med hannah, vi skulle på grönan i igår men waaaazzup med vädret helt seriöst, vi orkade inte. drog hem och kollade på eva och adam med min lillebror, skrattade, sjöng, dansade, hoppade studsmatta, sprang på gatan, gick upp på ett berg, tittade på onödiga youtubeklipp. min lillebror gillar hannah, de spelade fotboll i morse, själv skulle jag på cheer träning, efter gick jag och molly till forum och letade grejer, sen åkte jag hem med patrik, han vill börja på cheerleading. coolt. jag vill sätta mig med störta godispåsen, men jag har sockerstopp. mer jordgubbar får det bli.

emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0