hey ho let's go

okej nu flyter allt på bra igen!!
är inte arg längre, första gången på länge som jag varit såhär glad och taggad på träningen känns bra eftersom DET ÄR RM PÅ SÖNDAG!!!! IHHHHHH, JAG TYP DÖR LITE!!
idag var det träning för fulla muggar, sen gick jag och emilius till forum, hittade en ny affär (favorit), gal1 billiga smycken, så om ni vill träffa oss så är det där vi kommer hänga nu framöver...
annars har jag bara pluggat, wiihoo rolig helg...
nu ska jag sova bajz, jag är omogen och jag orkar inte :D:D:D:D:D


GISSA VAD VI SKA GÖRA I SOMMAR!!? (och ja jag är medveten om att min mobkamera suger hästballe)

detta var jag i lördags, gal1 sliten och ful, bryr jag mig? näää. klänning under från zara, hoodie från h&m, jeansjacka från mq.


och för er som undra vad kläderna kom ifrån som jag hade på mig några inlägg under: kavajen från zara, linnet från fifth avenue (fick i present vet inte vad det är för affär står bara så på lappen), glajjor rayban, skor converse, väska från charmant of sweden...och juste armband från h&m och klocka från thailand! var väl bara det tror jag...

molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0