Helgen!

Heeej på er, jag lovar er bilder, min cam ska komma fram idag igen när jag har vaknat till lite för nu ser jag typ ut såhär...

igår svimmade jag i nacka forum, wtf? det var för att jag inte hade ätit så mycket innan träningen sen var det så jääääääävla varmt, men inte klagar jag på det. men jag stod i jamjam kön och väntade på en glass, sen ramlade jag ihop haha och sen fick mamma hämta mig, jag var ensam. haha, jaja. igår skulle jag och mollsan ut med några men det blev inställt, kännde mig inte så taggad när man har varit på väg att dö typ. haha nej men ändå, satt ute med mammsi i några timmar och snackade skit. vad ska man göra idag? ja, jag ska på middag/grillning hos min vän erika, jag ska ta med mig kameran så då kanske det kommer några fina bilder också. ska bli kul! taggar med amy diamonds - what's in it for me. bra låt!!! häääjj

Emiliaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0