greetings from france

hej alla barn.
befinner mig just nu på ett litet hotellrum inne i cannes. egentligen är rummet fett luffigt eftersom fransmännen inte går efter "no smoking inside", så det är inte så fräsht, men jag är inte så petig heller så.

BTW, hallå!? jag har varit i frankrike ett antal gånger och aldrig riktigt blivit så imponerad av fransmän, men fyfan vad snygga dom är den här gången då!! bajs asså vart jag än går så är det bara massa snygga killar, gash jag blir galen! gal1 charmiga är dom också, funderar på att ta med ett gäng hem och dela ut där hemma...

inga cash har jag kvar heller...känns ju kul, imorgon ska jag leta lite efter en balklänning (funderar fan på att gå till balen i mjukisbyxor, bara för att liksom).

jaja nu hinner jag fan inte skriva mer för det här kommer kosta hur jävla mycket pengar som hellst, saknar alla er där hemma som faan! hoppas ni har det lika bra som jag.



ciao

molly

Kommentarer
Postat av: Lena

Vartifrån är byxdressen?

2010-05-16 @ 01:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0