Det går bra nu

Hoooooola, fan va bra livet är. Hade en härlig dag, missade bussen med glädje och började senare på jobbet än vanligt, tjillade dit och fick håret slingat och klippte å hade mig. efter det var det träning, mötte upp världens otrevligaste jävel. molly. mensdamppmsråtta var hon idag och gnällde å hade sig, men ja gillare ändå. fan va skönt, i morgon ska jag och mamma till stan och leta efter lite plagg åt mig, shorts och annat. om ni är riktigt snälla och kommenterar något snällt till mig kankse ni får se bilder. juste!!! tandläkarbesöket igår gick suuuuuper, gissagissagissa (spänning) jag kommer få bleka alla mina tänder gratis. wooooho, yeah mannen där satt den (TyP) glad_tjejmedsnartvitatander@hot.. sen på fredag kommer nannis till mig, vi ska maby på sex and the city2. hoppas ni har det bra, ssschnyggisar.

ciao emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0