Lördag i falun

Tjena på er!! gudars vad kul jag har haft i helgen, så himla roligt. bästaste hannah!!!! nu har jag kommit hem och hunnit träna med finaste laget. men jag och hannah, herregud vad vi har varit med om mycket ska jag säga er, lördagens väder var ju allt för härligt så vi drog och åt pizza och annat på en gräsplätt. vi hittade en läskig grotta som vi ville gå ner i, men ja vågade inte. hehe men fjolligt av mig, jag ska ner i sommar. då hannah!! då ska vi ner. sen gick vi hem och gjorde fruktsallad och annat mys. och vad är grejen?? myror har typ bitit mig på rumpan och de gör fett ont. kliar som tusan och nu är det lasange!!

 

emiliaaaa


snyggggaaa brudar.. vi fick 30åriga flörtar där på gräset


tuuuuristen

jag såg värsta (slagg?) högen

.. och kom upp

hann med att plocka blommor till nannis mamma

och kissa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0