cykel för lata

TjABabbbBB RarIngar!!
just nu är jag @ my place med min fru anna. hon håller på att pröva sin balklänning (hon har lite beslutsångest den lilla flickan). idag har jag varit i skolan, förutom att vi hade so-prov var det en jäffligt chilldag...
efter var jag en sån himla snäll kompis och skjutsade min bestaste-hest alvaaa hem enda till saltjö-dufffnäs på min k00la moppe.

ÅHH jag måste ju berätta om den!! (min moppe asså), den är världens k00laste. den är inte ens ett år gammal men går ändå knappt att starta, ena fotstödet håller på att ramla av, handbromsen funkar knappt och backspegeln är sne...kan iof kanske bero på att jag vält den ner i marken säkert hundra gånger, ramlat med den och kört in i X-antal betongblock med den...haha men den är ändå sjukt älskvärd! bäst är på sommrarna när man kan ta sig lite var som hellst med den! dock är det bara en 30-moppe så det går ju typ snabbare att gå..haha nejmen den är verkligen en cykel för lata, passar perfa för mig alltså..

vad annars?
JO PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL CANNES PÅ FILMFESTIVALEN!! *taggad*. ska bli sjukt jävla skönt att komma iväg till ett varmare ställe, plus att cannes är så jäävla hääärligt! ihhhhh

här kommer en bildbomb från dagen:

åhh juste jag har valt gymnasium nu också!!!!!

jag och frugan i solen. galet blek man är, får ta och börja jobba på brännan snart tror jag...


HAHAHHA JAG VAR TVUNGEN HAHAHA JAG DÖÖÖR...bilderna är från vår lilla moppetur..

bebbbooo

nej jag har inte världens kortaste ben, tröjan är lång....

idroooooottt

och sist men inte minst...



här är min älskling (dock är bilden gammal, riktigt såhär najsig är den inte längre...)

sådääärja det där var bilder så att det räcker och blir över!!

vi höööres senareeee..

pusss

molly


Kommentarer
Postat av: Elle

åh, vart ska du börjaa?

2010-05-11 @ 18:58:36
URL: http://hey-elle.blogspot.com
Postat av: bella

haha grymt härliga bilder! och filmfestivalen, -fyyy vad avundsjuk jag blir!!

2010-05-11 @ 20:27:24
URL: http://modellbelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0