BITTERFITTAN

nej. jag är inte gladare idag. är hemma från skolan. klarar inte av att gå. är trött. sur. ledsen. mår illa. är hungrig. är mätt. orkar inte.

men jag pallar inte skriva mer om det i bloggeN! så nu ska jag vara lite wiiie istället!! imorgon ska jag vara med världens bästa anna och åka in till staden och färga och klippa mitt hår (IIHHH). sen får vi väl se vart kvällen tar oss (HAHAHA). idag ska jag plugga, inte lika wiiie, har gal1 mycket...borde börjat lite tidigare...men vafan det är ju mig vi snackar om, tror aldrig jag börjat med något i tid i hela mitt liv...

jag fick g på matte np! woho, alla i min klass i min grupp fick vg eller mvg, självklart måste jag ju vara annorlunda och få g... (he-he)

aja nu har jag iaf gal1 tråkigt, lyssnar lite på gamla sommar-2009 låtar (haha ella förstår vilka), asså ååhh jag blir glad av dessa låtar! JAG VILL BADA!!! anteckna, snälla.


okej alla mina kompisar kommer mobba mig för att jag lägger ut bilder på vad jag har på mig, men jag skiter i, för vissa tycker tydligen att det är kul att veta! (kavajen är från zara, armbanden från h&m och linnet från monki)

mm aa

armband hej

hej seriös tjej

AHH ASSÅ IDAG PALLAR JAG VERKLIGEN INTE BRY MIG, KAN INTE ALLA BARA GÅ HEM OCH BAJSA?!

molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0