att vara vän med molly

..är något av det bästa som finns, hon är en av mina närmaste och jag är så himla glad över det. molly och jag är så sjukt lika varandra till sättet, vi skrattar åt samma saker och tänker ofta lika. vi träffades inte för så länge sedan. det var i mitten av hösten genom cheerleadingen. vi så sjukt kul ihop, vi kan sitta en hel dag i sängen och skratta och snacka om konstiga saker. haha vi har gjort mycket tillsammans, och inget har varit tråkigt! vi har varit på fester, gjort mongovideos som är för fula för att visa andra, snackat killar och shoppat som galningar. molly är en flirter, helt seriöst. om hon ser någon snygg blir hon helt till sig, största flörtaren genom tiderna, verkligen "when a hot person walks by and you just like "daamnnnn" " hahah molly RAKT igenom

min egna tvilling därefter att en av våra tränare kallar oss det, även piff och puff. och ja, molly är en av de bästa vänner jag har. du gör mig så glad, det lyser om hela dig. du är en underbar tjej. du är snäll och så omtänksam och jag är så jävla glad över att jag har dig, för du är bäst. jag älskar dig snuttis / your girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0