att vara vän med emilia

ska jag vara helt ärlig så tycker jag synd om er, er stackare där ute som aldrig har fått träffa en av världens underbaraste tjejer. emilia det går fan inte att beskriva dig med ord! du är allt i ett. vad gjorde jag innan jag träffade dig? emilia är en av de mest kärleksfulla, omtänksamma, roliga, galna, snygga som finns på vår jord!! du är en av mina bästa vänner och jag kan helt ärligt säga att jag älskar dig. det går inte att vara med dig och inte skratta.
våra minnen kommer bli historia, det vet jag. du är den jag har roligast med.

du är min tvilling, min bror, min vän och jag kommer aldrig att glömma dig!

om ni vill veta något som är typiskt mig och emilia så är det att när det är en minut kvar tills tåget ska gå så står vi båda och kollar oss i spegeln eller springer upp och ner som galningar i huset för att hitta den där tröjan, eller dom där armbanden, eller dom där skorna. haha mongo. men det hade inte varit roligt med någon annan än dig! 



haha jag kan inte undgå att känna mig lite fjollig när jag skriver det här, men det har man väl rätt att vara ibland?
lite playahead-press-style (åhh nu kom g33kiga minnen upp i mitt huve) haha, jaja men nu kära bloggläsare (ni är fan fler än jag trodde!) ska jag kolla lite på tv, vi höres imorgon!!

molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0