alors on danse

bajs vad jag inte pallar åka härifrån på tisdag...hoppas fan fortfarande på att flygplatsen ska stänga!
idag har jag glassat runt och letat efter balklänning, tyvärr utan resultat, eller jag hittade en men är osäker på färgen...aja det bryr ni er ändå inte om så.

och sa jag förresten att fransmän är charmiga?! haha jag vet att jag tjatar men jag kommer fan inte över det! trodde att dom skulle vara små fjollor som springer runt med sina baguetter och randiga tröjor men icke sa nicke! och mina närmsta vänner vet ju att det är jag som är flirtarN, men bara harmless ofc eftersom jag har en liten människa där hemma som jag gillar ganska väldigt mycket.

nej nu ska jag ta och läsa några gamla tidningar och sen börja fixa mig för ikväääääälll.


jeansjackan är från MQ och byxdressen från zara (och ja jag vet att det är jag som är posarN)

ciao

molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0