WAKA WAKA

asså det är dööötråkigt på landet. har varit ensam en dag. jag håller helt seriöst på att ruttna.
MEN nästa vecka ska jag kanske träffa min fiiina vän natalie, månader sen vi sågs!! är astaggad på att se eclipse faktiskt, så det ska jag nog få med henne på. även grönan måste man ju gå på på sommaren!! annars är det ju typ inte sommar? grejjen är bara att det kostar sånnahära pengar som tydligen inte växer på träd...och päronen betalar ju inte direkt för sånna nöjen längre, haha. jaja, om ngn vill bjuda mig så är det cool!
juste mitt fönster ramlade just loss i mitt sovrum här, asså det är inte ett litet fjutt fönster utan nu snackar vi ganska big mama, så nu är jag allstå fönsterlös i mitt sovrum, KUL!

tur att det är varmt

molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0