i hate to see her go, but i love to watch her leave

åhh fan va najsiga bilder i förra inlägget emiliaa!! nu saknar jag fan dig till tusen!!

härlig dag idag, gal1 fint väder. det enda som suger är att vi inte får gå ut och röööjjjaaa (haahah) för att vi ska tävla på söndag...det blev istället restaurang med familjen och alvas family, sen åkte me and hunnybunny hem till moi och gjorde inte ett jävla skit, offer vi är asså...

imorgon däremot!! eller egentligen ska jag inte göra ngt speciellt, hänga ut och bara vara allmänt k00l. sen kommer min älskling hit och sover här, glöm nu ingenting tills söndag raring!!!!!!!

på söndag måste vi gå upp halv sex, härligt! film i bilen på vägen till uppsala, det är najjs.

jag vet att jag bara lägger upp tråkig webcam bilder, bara därför får ni lite fler:












har aldrig träffat någon som bjuder på sig själv så mycket som denna brud! älskar dig baby ♥ tyvärr är hon redan haffad boyzzzz---

ciaoo

molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0