11 saker om mig

okej, jag har fett tråkigt nu. pallar inte gå och lägga mig än.

här kommer 11 saker ni kanske inte visste om moi:

-jag är alltid sen
okej lite överdrivet, men för det mesta måste man oftast plussa på 10-20 minuter på den tiden man har bestämt att man ska träffa mig.

-jag kan INTE laga mat
jag har bara fått den gåvan att verkligen inte kunna laga mat, tack pappa! jag kan verkligen anstränga mig och försöka, men det går alltid åt helvete.

-jag har fisk-minne
jag glömmer bort vart jag lagt grejjer en sekund efter jag lagt iväg dom.

-jag är lat
något som jag fan tror ligger i släkten! eller iaf en del av den. jag och min pappa ringer till varandra när han är på undervåningen och jag på övervåningen i huset, vad har man annars mobil till!?

-det jobbigaste som finns är dryga människor, enligt mig
vem fan pallar liksom?

-jag kan inte tycka blonda killar är snygga
no offence, har träffat vissa blonda killar som är snygga men det är verkligen inte min typ. blonda, svenska killar är inte min grej bara..

-jag har jättesvårt att lita på folk
det finns inte många personer här i världen som jag litar på, inte ens mina bästa vänner vet hälften om mig.

-jag har aldrig varit kär
eftersom jag har så svårt att lita på folk.

-jag är naturlig brunett
hehehhehe kul att veta. vill ha tillbaka den gamla hårfärgen...funderar på att färga i höst...

-min familj och mina vänner kommer före ALLT
och då menar jag verkligen allt, skulle göra vad som hellst för er.

-jag har alltid min mobil på ljudlöst
kommer inte ens ihåg vad jag har för ringsignal


så, lite random saker om mig

molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0