Resturangernas dag

heeeeeey cheyer, haha fyyyyyyy va kul jag har haft ikväll ska jag säga er, var med nikki i stan och vi har varit på resturangernas dag i kungsträdgården jag hann med detta:

  • Äta sjukt mycket jordgubbar
  • Få en date med en 97a som tyckte vi var snygga
  • Samla ihop glas
  • Vi fick ihop 200:-
  • Bli fotade av 4 fotografer
  • Äta både grillat och pasta i en burk
  • Få en fling med en (gubbe) som inte var gubbe
  • Hänga med (gubben) som prata norrlänska
  • Hänga med fler norrlänska öldrickande GUBBAR
  • Ge mitt nr till (gubben)
  • Få sms av gubben "Ska vi ligga?"
förresten nu ska jag bleka tänderna, wooohooo!!!   emilia!!!!!!!


ett glas 5kr vi fick 200!! ;D


snyggingen med snea ögon

woooooooho!!

snyggggg jävla tjej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0