Mitt hår

anonym: Måndag och sjuk!
åh nu blev jag väldigt avundsjuk på ditt hår tjejen!
Berätta om allt som har med det att göra. Färg,schampo,balsam,borste. Vad som! :)

Hejhej! Vad jag använder? Först använder jag schamop och balsam och just nu använder jag ett som heter phc som går att köpa på åhlens och kicks. Men jag gillar det inte, jag brukar använda matrix shampoo och balsam sleek! super braaaa!! Efter duschen använder jag bed head small talk i blött hår, vilket gör det lätt att kamma och ha något i medans jag fönar håret. Efter att jag har fönat håret måste jag platta det eftersom jag har värsta burret och det ser så fult ut annars, när jag plattar har jag i Tigi Catwalk som har ett bra värmeskydd, men det fungerar faktiskt bra med den "rosa vanliga sprayen från loreal". När håret är plattat har jag alltid i PHC hair repair som är mitt hår typ, det är sillikondroppar som gör håret lent och underbart. Det är nog allt jag använder, borste är den som jag hittar bara! ;D

emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0