Mini

tjabbaaa tjena hallå!! jag mår bajs, jag har fått typ halsfluss eller något. det suger och jag är fett arg, har pluggat idag och är klar med allllllt som ska vara inne och sånt, skönt. som molly sa, man får sitt liv tillbaks. imorgon tänker jag inte ta mig till skolan, jag villvillvill gå på min lagträff efter men det är inte bra att riskera något inför rm. så jag ska ligga hemma jag och bara få min hals bra nu. alla mina planer är så jävla ändrade, jag får inte gå på mando diao med alexandra på fredag för mamma, jag ska inte gå på grönan för hannah kan inte. MEN! jag ska sova hos mollsan på lördag och sen åker vi tillsammans till rm i uppsala på söndag, LÄNGTAR! ;D


emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0