Ledig

heeej kompisaaaar, idag har jag varit ledig. legat i min säng och stirrat på mitt silver som hänger bredvid vårat dmguld. det är helt obeskrivligt att förklara allt vi har gjort den här säsongen. jag har pratat med hannah idag och på söndag eller måndag ska jag hem till bebisen och vara där i en vecka medans min bror är hos mormor, efter det "mellanlandar" jag, sen blir det turkiet! härligt med sommarlov snart, i morgon ska vi ha picknick eller fika med skolan och på onsdag är det hälsodag, sen slutar jag! Har ätit jordgubbar hela dagen, nu blir det meeeeer :D

emilia

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack! :)

2010-06-07 @ 21:22:58
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0