I'm only gonna break your heart

YOHOOO, nu är mitt liv på gång igen!! *glad*
idag var det suuuuuoper väder (för er som satt inne och n00bade hela dagen och inte visste det). efter skolan blev det lite solarium i hammarbysjöstad med mina k00la polare. efter det drog jag taggad till träning! fyfan vad det kändes bra idag bruudar! det kommer gå awesome på söndag!!!!
imorgon då? hmm...ska vara med ms foodlover efter skolan och leta skor till balen, efter det hämta overaller till söndag med ellen och sen hänga med laget på kvällen! myyys.

nej nu ska jag kolla på fotboll med pappa, tror jag.........


bajz

ellen ville inte vara med på bild direkt efter träningen, konstigt, hennes snygga rygg iaf och kossan själv!

ellens snygga fingrar och bajz

OM NU UNDRAR VARFÖR JAG SER UT SOM EN LITEN BÄBIS är det för att jag inte har ngn mascara..........

ciaooo

molly

Kommentarer
Postat av: ELLEN

haha. men jag såg ju ut som en bajsmamma! x) klart jag inte ville vara med dåju! ;)

fast du är snygg molleeeeey

2010-06-03 @ 01:20:26
Postat av: Simone

Ååh men tack, men de 'r du som är fin här!

2010-06-03 @ 21:01:20
URL: http://siiimoneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0