ikväll är vi kungar

häjj bloggHen. jag befinner mig hemma nu. har varit på landet ett tag men bestämde mig för att åka hem. ska strax iväg och träffa min kurre. vi ska nog sola lite. försöker ladda över lite bilder från min fucking jävla skit balle kamera, som ni kanske förstår går det inte så bra..=!/#()&#/!%%#&!%#&%, lite så typ
aja jag får väl visa dom när jag kommer ut till landet igen......
JUSTE! min fina polare alva (HAHA jag använde ordet polare, hahahh) åkte till spanien idag, och jag är typ gal1 syyyr!! vad ska jag göra utan henne nu dÅ? det kommer suga ekollon....
här kommer iaf bilder på flickebarnet:




kattmamman herself! shueee, tyvärr är hon redan haffad...

nej nu ska jag nog ta och röra på mig, vi höres ngndag bajzizar!!

ciaoo

PS. jag har en riktigt dålig dag idag, så PLEASE INGA FAN-BILDER!! (hahahahha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0