Dagen innan RM!!!!!

Lördaaaaaag, fy vad glad jag är att jag ska träffa molly idag!!! hehe, ja igår började jag operation tandblekning *dart waider röst* jag får sova med en special skena som jag har varit och gjort hos tandläkaren, den gick jätte bra att sova med (molly kommer garva åt mig inatt haha) detta kan man ha 4-8 gånger så det blev inte så jätte stor skillnad nu första natten, men det syns ändå, såååå gal1 kul. snart ska jag lägga mig i solen och bara ta det lugnt, efter det ska jag och mamma iväg och handla frukt och annat gott till morgondagen (TAGGAAAAAD) sen efter det åker jag hem och fixar grejer sen kör mamma mig till äääääälsklingen. saknar dig molly raaaaaring!!!!!! ikväll blir det caaAm bilder brudar!!!!

emiliaaaaa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0