told you from the start, baby from the start

bloggen hej, jaa oo nee
idag (igår) tog jag mig in till stockholm (FINALLY!!), chillade i forum ett tag (k00l som jag är) sen har jag väl mest flängt runt med mattias lite överallt, hade velat se den där redbull grejjen men eftersom jag varken visste tid elelr plats så fick det inte bli det. efter det fick jag ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN träffa min älskade natalie, fast det blev en snabbis eftersom klockan var mkt och min färja slutar gå, så jävla gay!! men aja all tid är värdefull med den flickan! tror dock att jag ska ta mig hem imorgon igen och träffa lite folk och sen förhoppningsvis sova hos flickebarnet! nej nu ska jag sova, pallar fan inte.

molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0