california love

OKEJ hej bloggggghennn, bestämde mig för att dra hem från landet idag och fan vad jag ska börja åka båtfärjan mer säger jag bara!!! såg världens snyggaste pappa!! asså han var exakt så som min future husband ska se ut! helt perfect!! han gick runt med sitt barn på magen, han var ffeet lång, mulatt, snygga händer och fina ögon. haha okej så mkt stirra jag inte men kunde fan inte låta bli!! och inte nog med det utan även killen som jag köpte biljetten av var typ helt gal1 snyggg han med! hahaha.
iaf när jag gått av båten missa jag min buss och fick vänta EN TIMME på nästa, riktigt jävvvvla seeegt. GOD BLESS "WHITECHICKS" säger jag bara!! som tur har jag nämligen filmen på ipoden så jag hade ngt att göra medan jag vänta.
när jag äntligen kommit fram drog jag för att bada med sara, meriam, ailin och fler i lundis. badade dock aldrig...sen har jag mest hängt där i trakterna hela dagen och nu ska jag sova hemma för en gångs skull!! (inte landet alltså, pallade inte åka ut dit).
så imorgon blirrrre fika med sara och meriam och kanske bad efter..

ciaooo

mollyyy

har verkligen inga roliga bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0